1. O czym należy pamiętać przy zakładaniu nowego konta?

Przede wszystkim o podaniu poprawnego adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail, w ten sposób szansa wystąpienia jakichś problemów przy wysyłce zamówienia spada do minimum, ułatwia to też nam kontakt w razie wystąpienia jakichś problemów albo opóźnień.

2. Jak działa odbiór osobisty i jak zamówić?

Podczas składania zamówienia w punkcie 3. Sposób dostawy, wybieramy Komiksiarnia Katowice lub Komiksiarnia Kraków w zależności, w którym sklepie chcemy odebrać zamówienie. W kolejnym punkcie wybieramy czy chcemy opłacić zamówienie w sklepie, czy przez przelew tradycyjny lub przez przelewy24. Po skompletowaniu zamówienia zostanie wysłana oddzielna wiadomość o gotowości zamówienia do odbioru. Nieopłacone zamówienia będą oczekiwać około 2 tygodnie od skompletowania zamówienia.

3. Jak powtórzyć płatność przez Przelewy24?

W przypadku powtórzenia płatności przez Przelewy24 należy wejść do zakładki Historia Zamówień, oraz w szczegóły zamówienia, w którym się chce powtórzyć płatność, klikając w przycisk "spróbuj ponownie".

4. Jak usunąć konto w sklepie Komiksiarnia.pl?

W celu usunięcia konta należy skontaktować poprzez wiadomość e-mail lub Kontakt. W treści należy wpisać prośbę o usunięcie konta klienta.

5. Co trzeba zrobić, żeby załapać się na darmową wysyłkę?

W celu uzyskania darmowej wysyłki należy złożyć zamówienie na kwotę minimum 140,01 zł. 

6. Jak złożyć zamówienie?

Po zebraniu wszystkich produktów w koszyku wchodzimy do niego. 
a) Gdy całe zamówienie się zgadza, klikamy na "Zrealizuj zamówienie".
b) Jeżeli nie jesteśmy zalogowani, musimy się zalogować, a gdy nie mamy konta, rejestrujemy się. 
c) Wpisujemy prawidłowy adres wysyłki lub wybieramy jeden z wcześniej wpisanych.
d) Wybieramy sposób dostawy.
e) Wybieramy rodzaj płatności oraz akceptujemy regulamin sklepu, oraz sprawdzamy, czy wszystko się zgada.
f) W przypadku płatności przez przelewy24 należy wybrać bank i kliknąć "Zapłać przez przelewy24".
g) Po prawidłowo przeprowadzonej płatności dostaniesz wiadomość e-mail o otrzymaniu wpłaty przez nasz sklep.
Po skompletowaniu zamówienia i spakowaniu zostanie wysłana wiadomość z numerem nadania, a po odebraniu paczki przez kuriera wiadomość o wysłaniu paczki.

7. Jak złożyć zamówienie zagraniczne?

Zamówienia zagraniczne realizujemy tylko na terenie Unii Europejskiej. W celu złożenia zamówienia zagranicznego należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem wiadomości e-mail lub przez Kontakt.
Należy podać kraj wysyłki oraz tytuły do zamówienia. W wiadomości zwrotnej podamy cenę produktów wraz z kosztami wysyłki, w tej wiadomości będą podane również dane do przelewu, ale tylko w walucie PLN. Na odpowiedź oczekujemy do tygodnia.